Over mij

Mijn foto
Vol mij ook op: http://www.timoneconsultancy.net/

donderdag 9 juni 2011

Brief aan morgen

Dag morgen,

wie weet kan ik morgen niet,
heb ik een vrije dag,
en ontspan mij over alles en iets,
dus ook over de tijd en de dag en de morgen

wie weet kan ik morgen niet,
blijf ik slapen want ik ben ziek
koorts geeft geen helder beeld van tijd
is het avond, middag of morgen?
dat weet je dan niet.

kom ik laat thuis van een feest en verslaap de hele dag,
besef ik de dag niet helemaal
is de morgen naar de maan
en de middag zo omgegaan
een dagje filistijnen

lig ik onder narcose voor een lange tijd
zijn doctoren druk in de weer
om me op te lappen
voor een morgen een keer

of beleef ik net heftig verdriet,
is alles me teveel
verwaarloos ik zelfs jou
ja morgen zo kan dat gaan

want reken erop
er komt een dag dat ik je niet meer beleef,
één morgen zonder mij
en dat maken we allemaal mee
of eigenlijk juist
net niet meer mee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten