Geachte Heer,
Wij stellen het ten zeerste op prijs dat u ons informeert in verband met uw ervaringen met onze producten. Het is dankzij deze informatie dat wij onze producten en service kunnen evalueren. De kwaliteit van onze producten is immers onze eerste zorg. Wij wensen u dan ook te bedanken voor uw boodschap.
Het spijt ons ten zeerste om te horen dat u een probleem ervaren heeft met één van onze producten.
Wat uw boodschap inzake de nieuwe verpakking van Stimorol betreft:
Stimorol is marktleider in de Belgische kauwgommarkt. Wij hebben deze positie reeds geruime tijd kunnen behouden omdat wij dag in dag uit bezig zijn met het evalueren en verbeteren van onze producten. Vanuit dit proces hebben wij een nieuwe Stimorol verpakking ontwikkeld. Het doosje beschermt de kauwgom beter en je kan makkelijk de kauwgom op een hygiënische manier delen met je vrienden. Het consumentenonderzoek, waar wij rechtstreeks aan de bevolking hun mening vragen, toont ook duidelijk aan dat de nieuwe verpakking verkozen werd boven de oude verpakking (score van 8/9 ipv 4.5/9). Wij zijn er dan ook van overtuigd dat onze klanten met de nieuwe verpakking een betere oplossing krijgen dan onze oude verpakking.
Blijkbaar heeft er zich bij één bepaald lot een kleine onregelmatigheid voorgedaan tijdens het productieproces van deze nieuwe verpakking. De temperatuur van de lijm waarmee de bovenkant van het doosje aan elkaar gelijmd werd was te laag. Hierdoor komt de lijm inderdaad soms te vroeg los. Wij hebben inmiddels dit probleem verholpen en de doosjes zijn nu superstevig.
Wij hopen u alsnog te kunnen overtuigen dat u bij aankoop van onze kauwgom de allerbeste kwaliteit krijgt. Mogen wij u daarom vragen uw adres door te sturen zodat wij u een waardebon kunnen opsturen waarmee u in een winkel naar keuze uw vertrouwde Stimorol kunt kopen.
Inmiddels verblijven wij,
Met de meeste hoogachting,
Cadbury Belgium
Geen opmerkingen:
Een reactie posten